• Kuukauden asana: Kesälomasana!

  • Joogastudio Oululla alkoi kesäloma-asana. Kesäloma-asanaan valmistaudutaan aina sulkemalla työpuhelin. Kesälomasana tehdään makuuasennossa selällään haluamallasi pinnalla: joogamatolla, sängyssä, sohvalla, hiekkarannalla, nurmikolla tai vaikkapa tunturin huipulla. Asana muistuttaa vahvasti loppurentoutusasento savasanaa, mutta erotuksena tässä asanassa on se, että kämmenet voivat tukea niskan takana kyynärpäät sivuille osoittaen. Jalat voivat olla auki tai mukavasti nilkat ristissä. Asana on hyvä tehdä joko silmät kiinni, mutta mikäli teet sen silmät auki, niin katso että silmäsi kohtaavat taivaan leijuvat poutapilvet ja auringonsäteet. Rentouta kehosi ja hengitä hyvin rauhallisesti. Asanassa voit tehdä myös syviä helpotuksen huokauksia ja mikäli spontaanit naurun pyrähdykset nousevat, älä estele niitä. Vietä asanassa pitempi hetki - mieluiten viikkoja. Tarkkaile kehon ja mielen tuntemuksia ja liikkeitä kyseisenä aikana. Nauti irtipäästämisestä ja velvollisuuksien vähenemisestä ja ennen kaikkea älä yritä suorittaa tätä asanaa. Asanan loppuessa palaa takaisin arkiharjoitukseen ja ilmoittaudu Joogastudio Oulun joogatunneille elokuun alusta alkaen.

    Hyvää ja lämmintä kesän aikaa kaikille toivottavat Joogastudio Oulun opettajat!!

    ps. Tunnit jatkuvat Joogastudiolla 15.8. alkaen ja tunnit tulevat elokuun alussa varattavaksi ilmoittautumisjärjestelmään

    pps. Joogastudio Oulun kurssi-ilmoittautumiset Joogan pitkälle aloituskurssille sekä Kundaliinijoogan pitkälle kurssille ovat auki!

    ppps. Mikäli joogavarvasta kolottaa on tässä hyviä vaihtoehtoja sinulle:

    Natural High Healing Festival Uusikaupunki 6.7-9.7. (Matti pitää Sydänmaan Jooga ja Happy Hips Flow työpajat)

    Magnesia Heartful Festival Helsinki 3.8.-4.8. (Matti pitää Happy Hips Flow työpajan)